27 Haziran 2015 Cumartesi

Seni Unutmak

Şiirlerin, önce başlıklarını yazacağım
Hatta başlıktan ibaret kalacak birçok şiirim

Ve ben sessiz sedasız çekip gideceğim
Yaşanmışlar ve yaşanması muhtemel vakalar
Sonsuz bir hiçliğe karışıp yitecek
Ben, olası bir aşkımı daha yitireceğim
O toprak senin, bu toprak benim yaz getirişim...
Sanıyorum, seni unutmamla, o da nihayet bulacak
Ve ben, bir daha Sezen dinlemeyeceğim
"Senin aşkın mı bana Sezen dinletiyor,
Yoksa Sezen dinleyince mi seviyorum seni?"
Bu ikilemin de gayrı anlamı kalmayacak
Sevmem Sezen'di; unutmam, muhtemeldir
                                                         Ahmet Kaya olacak

Yıllar geçecek, belki unutacağım, unutulacaksın
Ama hep alnımdaki bir doğum lekesi gibi kalacaksın
Herkes hangi aşktan geçtiğimi soracak
Öyle derbeder kendinde, ve hayata böyle kırgın...
Ben bir ömür aşkı sende tattığımı sanacağım
Şiir yazmayı da sende öğrenmişim gibi
Senden sonra unutacağım
Yazılmamış şiirlerim bana kızacak
Ben onlara düşman olacağım
Bir daha ömrümce, Nâzım'ı okumayacağım
İbrahim Sadri'den dinlemeyeceğim sevdiğim şiirleri
Duyunca kulağımı tıkayacağım

Zulümdü bende aşkın, bilirsin sevgilim
Ve bir zulmün hakkından ancak gelir devrim








»»» 8 temmuzu bekleyin, bekleyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder