6 Haziran 2015 Cumartesi

Olmaz mıydı?

(14:15)
Son trene geç kalmamalıydım
Bu şehirden ve özellikle ondan,
olduğunca uzağa gitmeliydim. 
Beni sevmeyen bir adamı uzaktan sevmek,
kahretsin ki
hiç bana göre değil. 
Utancımdan bakamıyorum yüzüne,
tam cesaret ediyorum gözlerine bi dakika olsun bakayım diye
benden gözlerini devirirken görüyorum
Bela ya!
Salak!
Şapşal!
Allah'ın cezası belediye otobüslerini süren moruklar
toprağa baksalar bile
işinlerini bir türlü bırakmazlar mı? 
yerine şahinciler gelse?
En azından saat 3'e kadar?
Trene yetişmem lazım çünkü.. 
Hay ben şansımın kolasına mentos atayım ya 

(14:15)
Son trene geç kalırsam keserim kendimi
Hangi gerizekalı son treni saat 3'e koyar ki?
Ulan bu şehirden bir kurtulayım
ha bi de o kızdan
daha ne isterim be! 
İzmir kızları diye bir olay var hem!
Gider beni seven bir kıza aşık olurum! 
Ne diye beni sevmeyen bir kadını sevdiysem? 
Kız yüzüme bile bakmıyor
Kuş yemi zekalıyım ben 
Harbi ya
Ya hay başlarım sizin dolmuşunuza 
Daha hızlı gitmiyor mu bu "şit"

(14:55)
Pa-pa-pardon 
Pardon
Afedersiniz
Geçebilir miy-afedersiniz
Çekilebil-teşekkürler!

(14:55)
Bacım bi çekil
Pardon
Çekiliver
Çekil
Açılın
Ablam trene binmeme bi izin ver gözünü sevem ya
Ulan bi çekilsene
Ha şöyle ya 
Öf be!

(15:00)
Ya bu treni niye böyle tasarlamışlar ki?
Yani anlamıyorum
mesela ben pencereye kafamı koyup hayallere dalmak istiyordum 
Karşımdaki koltuğun arkasına bakmak istiyordum ben belki 
Ne yani böyle karşı karşıya oturunca insanlarla 
çok mu cix bir şey yaptıklarını sanıyorlar?
Ay şaka gibi,
bi de ters ters gideceğim..
Bana fenalık bastı şimdiden 
Bir de parfüm kokuy-
Bu koku..
Bu koku aynı "o"
Allah kahretsin
Kafayı yiyorum iyice
Unutmam lazım onu..
Hem daha önce bir çok kişiyi sevdim
Onu düşünmeden de edebilirim
En sevdiğim hareketlerini
bir çırpıda unutabilirim
Mesela
saçlarını sürekli savuruşunu unutabilirim
gülerken kısılan gözlerini unutabilirim
yanından geçerken ciğerlerime dolan kokusunu unutabilirim 
kulağından bir türlü çıkarmadığı o aptal bluetooth kulaklığını da unutabilirim
Değil mi? 
Bunu başarabilirim..

(15:00)
Kral yeri almışım 
Cam kenarı 
Terste gitmiyorum
Karşımda boş oh mis!
Ayaklarımı da uzatırım. 
Kafam da boş..
Boş yani..
Olmak zorunda..
Eeeh hadi ama oğlum!
Kendine gel! 
Alt üstü kız bu, değil mi?
Milyon tane sevgilin oldu! 
Seni sevmeyen bir kız için
boşuna tüm bu tantana!
Kendine gel!
Sanki onun 
sürekli kulağının arkasına sıkıştırdığı 
sapsarı saçlarına aşık oldun!
Çenesinde ki gamzesine ne demeli?
Kusursuz bile değil!
Tamam belki gülüşü,
belki gözleri,
belki yanımdan geçtiğindeki kokusu kusursuzdu ama
sonuçta gamze de bir kusur! 
Öyle değil mi?

(16:36)
Tamam
Kendime bir söz verdim
Bu trenden inince onu unutacağım!
Bunu yapacağım!
Uf
Ne hale getirdin beni be adam!
Sevmek isterken seni
Hatta delice sarılmak isterken
Kokunu içime çekmek isterken
neden kendinden nefret ettirdin!
Mutlu musun şimdi? 
Tren hala sen kokuyor!
Kahretsin!
Nasıl olabilir böyle bir şey!

(16:36)
Gidene kadar seni düşünsem ya güzel yüzlüm?
Seni düşünmeyi bile seviyordum ulan ben
Ne ara bu kadar nefret ettim senden?
Nereye gidiyorum ben?
Senden uzaklaşınca bitecek miydin gerçekten?
Bitmeni istiyor muydum ben?
Ne diyorum ben! 
Tabii ki istiyorum
Oğlum kendine gel
Sakin 
Sevme o kızı!
Yaşarken öldürür seni!

(17:22)
Yanımda olsaydın ne olurdu sanki?
Şu baktığım camdan birlikte baksaydık?
Şu batan Güneş'i yeniden doğursaydık,
Olmaz mıydı?

(17:22)
Ah hemen karşımda otursaydın ya melek
Şu batan Güneş'in turunculuğunu saçlarına düşüşünü izleseydim,
Olmaz mıydı?






1 yorum: