23 Haziran 2015 Salı

Efendi

Merhaba efendim,
Bendeniz garip
Neden mi garip?
Severken haşeratlar tarafından hunharca kovalandım. 
Haşerattan kastım sinek-böcek değil efendim, güldürmesenize ya hu!
Mantığımdır benim haşeratlarım. 
Mantık uzaklaştırır beni sevmekten. 
Her ne kadar uzaklaşsam da sizden, yine de sizi seveceğimi bildirmek istedim yalnızca. 
Bu bir veda değil ki sonuç olarak, öyle değil mi?
Ah lütfen!
Bakmayın yüzüme öyle efendim,
utanıyorum. 
Yok hayır,
kafanızı da çevirmeyiniz
Neden mi?
Nedeni yok efendim. Ben ufaktan kıskancımdır. 
Sizin gözlerinize değen her göz, benim kalbime değen 3 saattir açık olan tost makinası etkisi yaratıyor. 
Ne kadar acıdığını da soracak mısınız peki?
Tabii ki soracaktınız, bilmeliydim. 
Ses tellerinizi benim gibi aciz bir seven için yormayınız. 
Bir kerpetenin etimden tırnaklarımı yavaş yavaş ayırdığını düşünün,
işte öylesine bir acı. 
Bu yüzdendir ki,
Yüzünüzün daima bana doğru dönük olmasını istiyorum. 
Bilirsiniz, karanlıktan korkarım çünkü. 
Efendi!
Papatyaları sevin!
Hem papatyaları sevin,
hem de papatyaları seveni sevin!
Sizi de ben papatyam olarak sevsem,
o güzel gülümseyişinizden teker teker alsam, 
benliğime katsam,
narin sesinizi kalbime koyup saklasam olur mu?
Kalbime yâr,
evime direk,
yoluma yoldaş,
ömrüme ömür,
gülüşüme sebep,
aşkıma mecnun,
yavrularıma baba yapsam sizi,
olur mu?
Biliyorum, haddim değil. 
Bu ürkek yüreğim dün ki kadar güçlü değil. 
Gözlerime bakınız! 
Cevabınızı gözlerime anlatınız!
Susunuz!
Yalnızca gözlerime bakınız!
Kalbim dayanmaz "hayır"ınıza..
Ne oldu efendim?
Neden kaldırmıyorsunuz kafanızı?
Makyajım mı kötü yoksa? 
Silebilirim!
Çok mu çirkinim?
Kapatabilirim!
Sesim mi iğrenç?
Dilsizleşebilirim!
Saçlarım mı dağınık?
Tarayabilirim!
Huyumu mu beğenmediniz?
Değiştirebilirim!
Hiç mi şansım yok peki?
Size hiç mi sarılamayacağım?
Öyle mi efendim?
Niye kapıyı gösteriyorsunuz?
Ora benim "hayır" yolum mu?
Sizden son bir ricam var..
Gözlerime bakabilir misiniz?
..
Gözleriniz..
Bu gözlere tek cümle bahşetsem, izin verir misiniz?
Teşekkür ederim..
Ihım ıhım..
"GUUUUUUDBAAAYMADAFIAKI"









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder