15 Nisan 2015 Çarşamba

Gelme

Helal olsun sana adam. Ne de güzel darma duman ettin beni tek bir gelişinle. Tüm yürüdüğüm yolları çektin altımdan.
Tüm adımlarımı tek bir gece de sildin. Nasıl becerebiliyorsun böylesine iyi bir sihirbaz olmayı. Ve neden yapıyorsun. Böylesine güzel gülerken ben neden gözlerime yaşlarımı getiriyorsun. Neden bende buradayım diye bağırıyorsun bana. Ne gerek var ki. Beni bırakıp gitmişken gelmek neden. Hemde koşar cinsten. Bak mutlu musun şuan peki ? Geldiğin gibi sarılabildin mi bana. Yabancına.

Nasılım bu arada ? Farketmişsindir kokumu değiştirdim. Ve çok güzel olmuşum değil mi ? Bu yüzden geldin. Sırf beni uzaktan da olsa kollamak için. Peki iyi mi oldu böyle. Birbirimize bakarak başkalarına "şerefe" demek.. Başkalarıyla delicesine dans edip birbirimizi izlemek.. Gelme adam. Gelme bir daha. Bak ölüyoruz görüyor musun ? Birbirimize bakarak eriyoruz. Başka kollardayız işte. Bitti artık . Kapandı bizim yolumuz. Kapattın sen . Açma. Dokunma. Mayınlarla dolu orası basma. Patlarız. Dağılırız. Zaten darma dumanız bırak başkalarında toparlanalım. Rahat bırak artık bizi. Biz bizi gömeli çok oldu. Biz çoktan öldük. Bırak başkalarında yaşayalım. Bırak anlık heyecanlarla mutlu olmaya bakalım. Bırak başka parfümleri sevelim. Başka seslerle eğlenelim.. Aşkı biz yaşadık bitirdik şimdide başka sevdalara bakalım sadece. 

Ama gelme tamam mı ? Zorlaştırma. Ben zaten her ay  gidiyorum bizim mezarımıza. Ben zaten her ay ağlıyorum bir kez. Bırak bu böyle kalsın. Görme belimde başka elleri. Görmiyim yanında başkalarını. Bırak biz orda kalalım. Biz bizken rahat olamadık bırak orada rahat kalsın kalplerimiz.. Bırak onlar orada atsınlar birbirlerine ama biz artık birbirimize atmayalım adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder