4 Nisan 2015 Cumartesi

Balçığa Dair


Kar yağıyor, başladığımız gün gibi

Hüzün ve gözaşları, yine, dün gibi



Sen ki minik serçeden daha bi minik,

Sen ki bilge turnamdan daha bi alim,

Sarı kuzgunumdan daha bi huzur vericisin,


Gökkuşağının 8. rengi'ni sarmış o ilk günkü aslanın yeleleri,

Mimarinin böylesini, sevmiş o ilk günkü çocuğun gözleri

Sonra sarmış kızın gözlerini küçük böcek

Bağırmış divanda oturan büyük adam:  'Hu'

Demiş yıka ellerini o balçıktan çek!

Napoleon iyi günündeymiş o gün, laf etmemiş bu sefer

Kaldırmış o tertemiz satırını Kassap Ali Agabey!

Çocuğun eyvallahı varmış zati, Kuran okurmuş çünkü

Sadece cebraili beklerken donacakmış biraz çükü

Gelişine vurmuş topa usta solbek

Top tam 2,50 den bulmuş ağları

Çocuk dönmüş kıza ve yıllardır ona okuduğu şiirlerin

en güzelini, en dolusunu söylemiş.. 


Ki sen ki, sen

Ki sen ki, sen

Ki sen ki sensin..



14 yorum:

  1. Saçmalığa duygu katmak gibi bi yeteneğinin yanı sıra çok farklı bi kafa yapın var -olmayadabilir-. Okurken diyorum bu çocuk sevdaya kapılmış devam ediyorum alakası yok devam etmeye devam ediyorum dinine bağlı bu çocuk diyorum ilerledikçe ateistlik yelleri esiyor. Ne yaşıyosun sen ya da ben mi yaşayamıyorum senin yazdıklarını ?

    YanıtlaSil
  2. https://www.youtube.com/watch?v=-AuTDKjfdyc baksana ben şunu çok seviyom :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok seviyom ama yazınla bağdaştıramadım desem. Boş peçete göderiyom istek parçayı sen seç

    YanıtlaSil
  4. bunu da efkarlandığım zaman dinlerim Aysel... https://www.youtube.com/watch?v=V0PisGe66mY

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Kardeş "always" adlı bi parça açıldı. Emin misin efkarlandığında dinlediğine ?
    Öyleyse helal olsun senin psikolojine. YILMAMIŞ AYAKTA !

    YanıtlaSil
  7. Las Ketchup'ın çıkması lazımdı ya.. allah allah. ben tıklayınca o çıkıyo. bak yutuba las ketchup yaz ilk çıkanı dinle, o işte.. :)

    YanıtlaSil
  8. Efkar kavramını doğru bildiğine emin misin. :) bence olmamalısın. Ama Kafanı sevdim :)

    YanıtlaSil
  9. "efkar", "fikir" kelimesinin çoğulu.. "fikir" in ne demek olduğunu da az buçuk biliyoruz.. "efkarlanmak"... fikrin muhtevasına dair bir şey sölemiyo kelimenin yapısı, kullanıldığı anlamda "depresif düşüncelere gark olmak" manası kelimenin yapısından çıkmaz. ama halk arasındaki kullanımı elbette öyledir. teşekkürler kafamla ilgili hislerin için :)

    YanıtlaSil
  10. Tamam haklısın. Sana iyi fikirlenmeler o zaman :) O kafa nelerle doludur kim bilir...

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim ilgine Aysel, seni çok sevdim, görüşürüz.. :)

    YanıtlaSil
  12. Aysel mi ? Çok yanlış geldin kardeş

    YanıtlaSil
  13. https://www.youtube.com/watch?v=PZ0X83aWw6k

    YanıtlaSil
  14. Herhalde seni Aysel adlı bir bacımız seviyor maalesef ki ben aysel değilim. Seni de popi yaptım ya hade hayırlısı :)

    YanıtlaSil