7 Mart 2015 Cumartesi

"Sen"

Piano sesindeki huzuru yakalayabilmek gibiydi seni yakalamak. 
Hiç tanımadığım, bilmediğim bir sokağa sapmak gibi..
Hiç tutamadığım o ellerine mi yansaymış şu kalbim?
Yoksa hislerimi açıklayamama mı ızdırap çeksin şu bedenim?
Samanlığın içindeki tüy tanesini aramak gibiydi şu dünyada bi' "seni" bulmak. 
Bilmemekti aşk bizim için
Zor ve dehşete kapılmış bir fısıltıydı çığlığım
Görmeni istemediğim kabusun olmaktı belki tüm bu tantana. 

Beni tanımıyorsun
Duygularımı bilmiyorsun
Yaşanmışlığın en derinini yaşadığımı göremiyorsun
Ya kalbimi?
Onu hissedebiliyor musun? 
Bana attığın her bi adımda yanımdaki insanlar bile duydu kalp atışlarımı. 
Sen duyamadın mı?
Duymak ister misin? 
Hadi koy kafanı seni bende sakladığım  en özel mekana. 
Kan yaymaktansa vücuduma
Her zerreme seni gönderen mekandı senin yerin
Sense bilemedin
Bilemeyeceksin
Bilmemelisin şu içimde yaşadığım duyguları
Senin içindeki ben ile
Benim içimdeki senin farklı olmasıydı en büyük kabusum
O kabus ki illet
O kabus ki dehşet
O kabus ki anlatılmaz vahşet. 

Senden sonra ya da senden önce kavramı yok. 
Hep "seninle" olacak
Hep "sen" olacaksın
Hep "sen" 


2 yorum:

  1. Seni sevmiştim Leylaaa
    Leylaaa ama sen gittiin
    Beni bıraktıın
    Seni çok sevecektiim
    Leylaa

    YanıtlaSil