14 Mart 2015 Cumartesi

Korkuyorum Karanlıktan

Korkuyorum karanlıktan. O yüzden bekliyorum sabah ezanlarını. Ben sabah ezanlarında bile seni seviyorum.
Siyahı seviyorum. Ama karanlığı sevmiyorum. Bazen çok uykum geliyor. Işık açık uyuyayım diyorum. Elektrik faturaları geliyor aklıma. Ah. Uyuyamıyorum. Başım çatlıyor. Yalnızım. Acıktım sanırım. Bugün yemek yediğimi hatırlamıyorum. Yarın ne yapacağımı bilmiyorum. Dünü hiç düşünmüyorum. Sanırım ben her şeyden korkuyorum. Gel! Son kez dinle beni de hikayemi bitireyim. Yalansız sevdiğimi söyleyeyim senin parlak gözlerine. Umut yok, yüreğime unutmaktan söz ediyorum. Gel, hikayem bitsin. Sonu sensiz olmasın. Acıktım. Bana son kez mercimek çorbası yapar mısın? Canım istedi de. Son kez sigara verir misin dudaklarımın arasına? Lütfen, sen yap. Son kez silsene gözlüklerimin camlarını. Seni net göreyim. Öyle kal aklımda. Son kez okusana en sevdiğin yazımı, elimi tutup desene yine bana gözyaşların eşliğinde, ürkekçe ; "Seni seviyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder