26 Mart 2015 Perşembe

Kabul Olan Dua'm

"Sana seccade ısladım yârim. Gel diye dün gece çok ağladım. Çok yalvardım Rabb’ime, beni günahlardan korusun diye. Korktum, ödüm koptu sana lâyık olamazsam diye.
Bir an evvel gelsen de vesile olsan günahlardan korunmama sen de. Kurtulamadığım kafiyeleri de gözyaşlarıma bağlayıp salsam yanaklarımdan. Gelsen, bir sabah ansızın giriversen gönül kapımdan. Bir iki hoş sözün bahane; ben gözlerinden anlasam beni ne sonsuz, ne güzel, ne zahmetli sevdiğini. Hiç gitmesen de beklediğime değse be yârim. Hiç gitmesen de sana yazdığım şiirleri senin kollarında okusam. Gülsen de görmesem. Uzun ya boyun, o yüzden büyük olanı seçtim; sana seccade ısladım. Gel diye dün gece çok ağladım. Siyahı seçtim, gözyaşların hemen eleverecek kendini. Ama tüylü değil merak etme, rahat rahat ağlayıp iç çekeceksin ben yokken."



8 yorum:

  1. Tanidigin birini mi bekliyorsun , yoksa tanimadigin mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yazdığım zaman tanımadığım birini bekliyormusum. Su an kimseyi beklemiyorum :)

      Sil
    2. En guzeli :) Zaten beklemekle de gelir mi bilmiyorum :)

      Sil
    3. Müneccim konuştu :) o kadar mı kötü yazıyorum :(

      Sil
    4. Est. ne haddime :) Sadece beklemekle gelmeyecegini biliyorum... O en dogru vakit icin sakliyordur onu sana :)

      Sil
    5. Öyleyse kişileri değil, vakti beklemek gerek.

      Sil
  2. O en doğru vakti de bilir elbet...

    YanıtlaSil