17 Mart 2015 Salı

Bilir Misiniz?





Garip bir duygu vardır bilir misiniz? 
Mutlusunuzdur en azından dertlerinize pozitif bakacak kadar mutlusunuzdur. Size hayatı sevdiren biri vardır o mutlu olduğunda gülümsediğinde tekrar gülümsemesi için uğraştığınız…
Ben o kişiye şuan sahibim. Bırakın canlı kanlı gülümseyişini görmeyi ben fotoğrafta gülümseyişini gördüğümde bile aptal bir tebessümle fotoğrafa bakıp kalıyorum. Neyse ben başta bahsettiğim şu garip duyguya geleyim.
Sevdiğiniz adam sizinledir, aile hayatınız mükemmel denecek kadar iyidir (babayla küçük tartışmaları saymayalım ),dersleriniz sınıfı geçecek kadar iyidir, birini seviyorsunuz oda sizi seviyor ve hissettiriyordur ya aynen böyle hayatım.
Ama bu kadar iyi gitmesi korkutur ya sizi aynen öyle ,başta garip bir his dedim çünkü gerçekten tarifi benim için zor bir duygu.
Her şey yolundayken bozulmasından korkmam beni hastalıklı biri mi yapar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder