15 Şubat 2015 Pazar

Okyanus

Bembeyaz kağıtların üzerindeki siyah leke gibi hissediyorum kendimi. 
Sanki şu lanet olası dünyayadaki bir gerizekalı benmişim gibi!
İnsanlara ne çabuk kanıyormuşum,
ne çabuk aldanıyormuşum
ne çabuk güveniyormuşum. 
Gözümü kapatıp görmemeyi tercih etmişim. 
Sevdiğini, sevildiğini hissederek koşmuşum tüm o okyanusları. 
Batmak varken koşmak niye o koskoca okyanusun üzerinde? 
Görsem de zararlarını aldırmamışım. 
Keşke aldırsaymışım. 
Bi limanda durup soluklansaymışım. 
Ölmek yerine görmeyi tercih etseymişim
Onu bulmaktansa kendimi bulsaymışım. 
Bi müddet sonra yorulunca
Koşmaktan vazgeçiyorsun. 
Sonunu bilmene rağmen pesediyorsun. Bırakıyosun kendi o sonsuz boşluğa. 
Soğuk
Fazla soğuk. 
O sonsuzluk sandığımdan daha korkunç soğuk. 
Tüm o soğukluğu iliklerime kadar hissediyorum. 
Boşluğa düşerken bedenim
Sanki boşalıyor tüm o zihnim
Masmavi o sonsuz okyanusum
Battıkça kararıyor. 
Kollarımın arasından soğuk su geçtikçe
Titriyorum
Anılarım da geçiyor 
Ve en derinde, 
O simsiyahın içinde,
hiçleşiyorum. 
Uzaktan güneşin kararışını izliyorum. 
Su soğuyor,
Ben üşüyorum. 
Bak, en dibe batıyorum. 
Tebrik ederim,
Hep bu değil miydi amacın? 

-

4 yorum: