18 Ocak 2015 Pazar

Simsiyah

Kızıyorum. Bilmeyişlerine .Hissizliğine. Anlar diyorum. Yıllardır anlamanı bekliyorum ama anlamıyorsun. Bilerek mi bu saflığın ? Bana mı özel ? Yoksa gerçekten acımasız iğrenç bir adamın teki misin sen. Ama öylede olamazsın ki. Öyle olsan ben sana aşık olamazdım. Öyle olsan öyle gülemezdin değil mi ? O içten gülüşün olamazdı. Sarılmazdın mesela. Ve öyle öpemezdin. Öylesine derinden. Öylesine içten kıskanarak bakamazdın bana. Renklendiremezdin beni. Siyah beyaz hayatıma renkler koyamazdın. Kırmızıyla boyamazdın günaydınları mı mesela. Yada öpücüklerin pembelik katmazdı bana. Sonbaharıma çiçeklerde getiremezdin. Kışlarım da beni en derinden ısıtamazdın. Bu kadar sorgulamama kızma lütfen.. Sadece bir şeyleri çözmeye çalışıyorum. Sadece gerçeklerle sahtelerin ayrımı bunlar. O yüzden belki de bu haykırışlarım,düşüncelerim. Sen bakma bana ayıcığım. Ben hala küçük bir kızım. Ben hala o ayısı konuşmuyor diye onun karşısında oturup saatlerce ağlayan küçük bir kızım. Ben seni büyütürken kendim kayboldum bu aşkın içinde. Kendi çocuksu sevdamla kalakaldım arkanda. Ve sende öylece usul usul yürüyüp gittin. Beni bir odaya kilitledin ve gittin. Bir daha gelmeyeceğini de söylemedin. Çocuk olduğum için sana inanıcağımı anladın ve bana sadece hazır olmadığını ama geleceğini söyledin. Son kez öptün bir de o kapıyı kapatmadan önce. Ve yanıma oyuncağını koydun giderken. 

Teşekkür ederim parfümünüde sıkmışsın. Ama unutmuşsun esmer olduğunu. Sende o parfüm daha keskin kokardı. Cansız bir beden senin gibi kokmazdı. Sen sakallarına sıkardın parfümü mesela . Ama bu ayının sakalları yok ki . Ve benden büyük değil. Bana sarıldığında o güven duygusunu hissedemiyorum maalesef ki. Bu yüzden anlayamıyorum işte nasıl bu kadar düşüncesiz olabildin adamım. Nasıl bu kadar kolay gidebildin. Madem gidecektin neden siyah beyazlığıma renklerini kattın. Şimdi o renkler bir bir içimi kanatır oldu. Bir renk bin defa hayatıma batar oldu. Madem gidecektin izin vermeseydin seni büyütmeme. Madem ellerde arıyordun aşkı o zaman beni bu aşkın içine atmasaydın. Uğradım deseydin. Çıkıcam deseydin. "Ben seni sevemem sen siyah beyazsın ama ben simsiyahım. Sana renkler katarım ama hiç bir şey olmamış gibi hissizliğimle simsiyah çıkıp giderim" deseydin.

3 yorum:

  1. Yılları birlikte geçirmiş, her şeyi birlikte yaşamış hatta herşeyi birbirlerine saatlerce anlatmış olmamıza rağmen ben seni tam anlamıyla bugün anladım. Eline, diline, yüreğine, sevişine sağlık kardeşim. Bir aşk böyle güzel anlatılabilirdi.

    YanıtlaSil
  2. Biz en gğzel aşkların en yanlış zamanlarda yaşadık kardeşim tek şansım senin gibi bir dostla aynı anda yaşayıp acıları beraber sarıyor olmamız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış zamanlı acılar güzel zamanlı yazılar doğuruyor kardeşim

      Sil