4 Ocak 2015 Pazar

Kadınım Ben!


Bir kadınım ben.
Onlarca şey isteyip de iki güzel sözle yetinmeyi öğrenen
Mutlu olmak isteyip mutluymuş gibi yapan, yapmak zorunda kalan
Karı diyerek aşağılanmış, evire çevire dövülmüş  bir kadınım.

Bir kadınım ben.
Toplum tarafından ezilmek, hor görülmek istemeyen;
Karı gibi, kadın şoför gibi aşağılayıcı sıfatlarda başrolü üstlenmek istemeyen;
Şiddete mahrum kalmak zorunda bırakılmak istemeyen bir kadınım.

Bir kadınım ben.
Sevilmek isteyen bir kadınım.
Bağıra bağıra sevilmek isteyen.
Yanındaki adam bu kadın benim derken göğsünü gere gere desin isteyen bir kadınım.

Bir kadınım ben.
Sevgiyi, mutluluğu, huzuru hissetmek isteyen.
Sevdiğim adamın kalbi kalbime eş olsun isteyen bir kadınım.

Bir kadınım ben.
Mutluluğu hiçe sayılmış
Ataerkil bir toplumda bir birey olarak ayakta kalmaya çalışan bir kadınım.

Kadınım ben.

2 yorum:

  1. Bir dost tavsiyesi kabul edersen: Yazarken, edebi tekrar istisna olmak üzere, yaptığın tekrarlar okuyucuyu sıkar; aynı davula aynı tokmakla vurmak her ne kadar farklı sesler çıkarsa da davul sesi davul sesidir. Bir de imge ve benzetmelerden yararlanmak okuyucunun edebi zevkine hitap edecektir aksi takdirde bir süre sonra yazılanlar kelime zincirinden ibaret olacaktır ve okubenisi azalacaktır. Değindiğin konu güzel yalnız yazmak işçilik ister yazar olmak işin ince işçiliğidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyelerine tabiiiki her zaman acigim. Cok tesekkur ederim onerilerin, tavsiyelerin ve zamanin icin. Dikkate alacagimdan emin olabilirsin.

      Sil