10 Kasım 2014 Pazartesi

İkinci Emir

gece yarıları aklıma gelirdin
uyanıverirdim zorla daldığım uykulardan
rüyalarımdan gitmezdi gözlerin
parmak uçlarım yanardı bir yandan
seni özlerdim hem de nasıl
gözlerin geçerdi karanlığın arasından
söz verdiğim gibi özlerdim bir fasıl
o fasıldı sabaha kadar gece yarısından
damarlarım çekilirdi kalbim durdu sanardım
gelen bir nefesle irkilirdim iki dudağımın arasından
o nefeste bile sen vardın anlardım
çıkarken dudaklarımı yakışından
şimdi tam olarak gittin benden
içimde bir parçan var dersem yalan
vereceğim yok sana alacağım yok senden
seninle anladım sevmek zormuş sandığımdan
allı güllü bir halaylığı geçirmişim başıma
dilimde bir dize "aysel git başımdan"
aşkı da yalnızlığı da çok görmüşüm on yedi yaşıma
aysel böyle olacağını bilmişti ta başından
elim kolum bağlı şimdi inanır mısın
yokluğun daha keskin ankaranın ayazından
olmayacaklığın bir yokuş başı gibi buzlu kışın
eminim yine düşeceğimden yine tutmayacağından

4 yorum:

  1. Gece yarısı geldi aklıma uyandım uykumdan, gelmeyecek olanı beklemek en acıtanı zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten istesek gelir aslında. Ama onu incitmemek için gerçekten istemeyiz çoğu zaman.

      Sil
  2. Gelen gelmiştir
    Geldiği gün bitmiştir
    Sen kendin bilmezsen
    Ya nice okumaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel hadi bekletme beni
      halaydayım seni beklerim
      kalk hadi uğraştırma beni
      halay başıyım seni beklerim

      Sil