1 Temmuz 2014 Salı

Şu

 Sınav geçti, sonuçlar açıklandı, sırada ne var? 4 yıl boyunca hayal ettiğimiz "Lise son yazı" bu muydu? Sınavdan çıkınca bi parti havası bekliyordum. Gök yüzunden disko topu inecek ve çılgınlar gibi dans edecektik, o sırada bahçenin ortasında kitaplar yakılacaktı. Ateş başında selfie çekip Twitter'a atacaktık. Arkadaslarımız RT'leyecekti ve tatmin olacaktı. Olmadı be abi.
Girdik çıktık bitti. Çok mu amaç yükledik sınava, sınav sonrasına? Çok mu ümitliydik her şeyin güzel olacağına? Çok mu çok hayalperestiz yoksa?
 Evet "yine" moralim bozuk. Yine "normalim". Düşünceliyim. Neden mi ? Çünkü önümde amaç yükleyeceğim bir bok yok. "Şundan sonra mutlu olacağız oğlum, akacaz alem yapacaz deli olacak yeaaaa" diyebileceğim bi "şu" yok lan önümde. "Şu"larım tükendi, "şu" bulun bana.
 Haya yapıyorum sanki, kendimi kandırıyorum. Zavallı bir mahluk gibi "şu" bekliyorum.
 Gelmesin, istemiyorum. Kendimi kandırmak istemiyorum artık. Kendi kendime bir "şu" uydurup sonra ona bağlanmak istemiyorum artık. Bırakın amaçsız yaşayım. Günü birlik, "şu"suz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder