22 Mayıs 2014 Perşembe

Lise Notları (Son)

 Hayatımda beni değiştiren 5 olay oldu. 1. si Babam'ı kaybetmem, 2.si ortaokulda tam bir erkek orospusu iken Teyzem'in bana benim kendime gelmemi sağlayan konuşmayı yapması, 3.sü Annem'in evlenmesi, 4.sü O'nu sevmem, 5.si O'nunla ayrılmam.
 Şu an bana sorsanız, lisedeki en büyük pişmanlığın ne diye, içimdeki sevginin büyümesine izin vermek derim. Ama en azından elde sıfır yok. En azından kızları tanıdım, en azından sevmeyi öğrendim, en azından bir ilişki nasıl olmalı onu öğrendim.
 Çevrenizde yaşıtınız bir kızın yanına gidin. Deyin ki, "Siz kızlar aşırı naz yapıyorsunuz, boş boş tripler atıyorsunuz, kıskançlığın dozajını bilmiyorsunuz, mantıklı düşünmeniz gereken zamanlarda aşırı duygusal düşünüyorsunuz." Alacağınız cevap %90 "Evet ya biraz öyleyiz sanki" gibisinden bir şey olacaktır.-İstisnalara saygılar.- Ama onlardan birisiyle bir ilişiye girseniz bu söyledikleri cevabı unutup yine aynı haltı yiyecekler.
 Bir diğer mesele,(en can alıcı olan) siz bir olumsuz olaydan sonra O'ndan söz alacaksınız, "Boş boş trip yok, boş boş küsmek yok." Ve hemen ardından o da nesi? Whatsapp'tan gelen boş trip rüzgarları. Sözler unutulacak, sonra yine sözler verilecek, sonra yine sözler unutulacak... Güven duygularınızın bujileri meme yapacak.Harrry Potter'da Harry'nin ruhunu emen ruh emiciler gibi emecek sevginizi, güveninizi yıkılan her bir söz. Bir insan yüzünden zihninizde bütün insanlığa karşı önyargılar oluşacak. İleride o önyargıları yıkmak için boş yere efor sarf ediceksiniz.
 Eğer siz de gerçek sevginin peşindeyseniz ve lisedeyseniz bunun peşini bırakın. Hüsrana uğrarsınız.Lisede 2 türlü ilişki göreceksiniz -istisnalara can kurban-. 1.si akılları genital bölgelerinde olan çiftlerin oluşturduğu ilişki; 2.si gerçek sevgiyi arayan, sonucunda da hüsrana boğulan ilişki. Ve hüsrana boğulan genelde erkeklerdir. Kızlar lise çağında olgun düşünemez.-istisnaları Allah sahibine bağışlasın.- Bunu size ispatlamak için uğraşmayacağım. Denendi, onaylandı, tecrübe edildi, hakkında 20'ye yakın yazı yayınlandı. İnanmayana denemesi, tecrübe edilmesi, kazık yemesi, hüsrana uğraması, triplere girip kafayı yemesi, ömründen ömür çalınması bedava.
 Benim lise hayatım bu kadar. Klişe şeyleri atladım zaten. Bu seri de burda biter.
Gökten 3 integral sorusu düşmüş, 3'ünün de Allah belasını versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder