12 Mayıs 2014 Pazartesi

Bir Küçük Akrostiş Meselesi

Aşinadır bana, senin o masum bakışların. Leyla'n olmak isterdim, eğer Mecnûn olsaydın. Pek farklı olmazdı o zaman sebebi gözyaşlarımın. Elimden tutardın sen sımsıkı, gözlerime bakardın. Radyomuzu açıp sonra, belki bir şarkı tutardın.
En büyük hüzünlerinde gelip omzumda ağlardın; Nerede o aşklar, nerede şimdi, diye sorardın.
Namlunun ucuna ben, şüphesiz, kalbimi koyardım.
En güzel hayallerimi elbet seninle kurardım. Rüyalarımdan bir gün nihayet ben de uyandım; Daima aklımda olacağının farkına vardım. Eğer sen Mecnûn olsaydın, aşkı bende bulsaydın Söz verip sana seni kalbime koyardım İmtihan dünyası diye boşuna dememişler ya Ne ben deliyim şimdi ne de sen sevdalısın bana.

2 yorum:

  1. Son dize (ç)alıntı onun dışında iyi

    YanıtlaSil
  2. Bir yerden kulağıma yapışmış olsa gerek. Bilgilendirmeniz için teşekkürler, gereken düzenlemeyi yaptım.

    YanıtlaSil