12 Mayıs 2014 Pazartesi

Ateş Böceği ile Kelebek 2

Biriktir içinde doğum günlerimi Belki bir gün bir yıldız kayar Bir dilek tutarım gerçek olur Yanımda olursun, senin olurum
Biriktir içinde ayrı geçen bayramları Belki bir gün telefonum çalar Arayan sildiğim numaran olur Ben yeniden cananımı bulurum
Biriktir içinde bu sonbaharları Bil ki bir gün kış gelip çatar Atkın, eldivenin bir başkası olur Belki o kış ben de unutulurum
Biriktir içinde sevdiğin filmleri Belki bir gün sinemalar dolar Senin de bir çift biletin olur Hiç çekinmem yanına otururum
Biriktir içinde bensiz sabahları Belki bir gün güneş geç doğar O gün, belki, bizim günümüz olur Belki bir sabah yanında uyanırım
Biriktir içinde duymadığın sesimi Belki bir gün bize yazılır şarkılar Radyodaki şarkı bizim şarkımız olur Ben gözlerine bakar, yine utanırım
Ben içimde biriktiriyorum sensizliğimi Bir gün derdime derman olmazsa mısralar Belki özleminle son nefesimi solur Bembeyaz kefenimle yanına uzanırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder