17 Şubat 2013 Pazar

Gülü Seven Misali

Dikenine katlananlardanım ben de. Binlercesinden biriyim. Zoru seçtim. Adam gibi sevdim. Adam gibi sevilmek isterim. Hissetmek isterim. Çok mu şey isterim? Bir çift güzel lafı geçtim artık. Her şey kelimelerden ibaret değildir. Sadece hissettir bana içindekileri. Kendinİ bana aç. Güven bana. Kollarıma bırak kendini. Ben senin canını yakmam. İncitmem seni. Babanın çocuğunu ilk kucağına alışı gibi. Korkarım ama sarmak isterim. Sarmam bir şey olur diye.

Anlatabiliyor muyum?

Omzuma başını koyduğun da ki anı istiyorum. Olay ten teması değil be güzelim. Olay bulusmak değil. Olay etrafta sürtmek değil. Seni yanımda hissetmek isterim. O anki gibi her şeyi unutmak. Sadece sen ve ben. Güneş sisteminin merkezindeki güneş gibi olmak isterim seninle. İçindeki Hidrojen ile Helyumun durmak bilmeyen etkileşimi.

Anlatabiliyor muyum?

Ağlamak isterim. Sana sarılıp bütün pisliklerimin gözlerimden akıp gitmesini. Erkeğin en zayıf olduğu anlardan biridir ağlamak. Sana bütün zayıflıklarımı göstermek isterim. Seninle geçen bir ömür. Iyi günde Kötü Günde. Hastalıkta sağlıkta.

Ben seni isterim.

Her zaman isterim.

Anlatabiliyor muyum?

Anlatamiyorum. Hiç anlatamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder