12 Nisan 2018 Perşembe

Dört Mevsim

Başımı kaldırınca ilk seni gördüm ben
Seninle başladı benim masalım
Hiç ummadığım bir anda derler ya 
Hiç fark etmeden ben 
Nefesin sindi soluklarıma
Gözümü açtığımda sen vardın 
Sen gittiğinde ben yarım kaldım 
Soldum, döküldüm
İflah olmam sandım

Ama yapraklarını soyunmuş ağaçların suçu
Bir türlü sevemediysem gün batımlarını
Beni sevemediysen
Ah bu sonbaharın suçu

Ben de kışlar doldurdum avuçlarıma 
Bir Kasım sabahı yine ansızın gelirsin diye 
Ama o on sekizinden eser yok şimdi 
Geçen her kış, ayrı bir fırtına bırakmış

Yalnızlık baharı geciktirdi ruhuma
Kıştan kalan soğuk geceler gibi 
Bitmedi hasretin, yokluğun bitmedi
Benim de on sekizimdeki o deli
Çoktan yazlar buldu kendine, gitti

Her gece ciğerlerime İstanbul'u doldurdum
Ben gayrı bu hasretlerden çok usandım
Kaç bahar geçti, kaç yaş aldım

Geliyorsan gel, bak aylardan Haziran

2 yorum: