11 Mayıs 2017 Perşembe

MENZİLİ UZUN BİR MEVZU-4

https://www.youtube.com/watch?v=P2LA2X4KdQo


Taştan oyulmuş bedenim
Taştan yapılmış yollardan vazgeçti
Toprak yolları seçti
Ayak izlerimi bıraktım geride
Bir de İlkbahar'ı
Rüzgardan saçım birbirine
Dilim aklıma
Ben sana
Sen kanıma karıştın
Sen İlkbaharsın
Bense karanlık
Yolda görsem tanımam seni
Sen beni zaten bilmezsin
Sen serseri bir kaldırım
Bense heyelana kapılan bir toprak parçası
Altından tutulan kahve fincanları
Fala inanma ama falsızda kalma
Ben sensiz kalamam
Özgürlüğe giden yolda yıldızları izledik
Benim özgürlüğüm sevgilim, saaat 7'ye kadar
Ben sadece 7'ye kadar seni sevebilirim
Tutamacı paslı altın bir kafesteyim
Salıver beni saat 7'ye doğru
Ben seni tanımam sevgilim
Bazen bir şarkıda
Masalda
Rüyada
Doğada
Bulurum seni
Buralarda İlkbahar lakin
Yağmurlu geçer günlerim
Sen bir papatya ya da sardunya
Ben sarmaşık ya da yabani ot
İkimizde koparılırız
Sen aşk için
Bense iğrenç olduğum için
Kulaklarımıza hep aynı masalı fısıldarlar
Sevgilim, sen büyüksün
Bense hala Çocuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder