21 Kasım 2016 Pazartesi

Ben kimim ve ne yazarim?

Merhaba sevgili dostlarim,


Benim adim Suleyman Songur, 20 yasindayim ama ruhum coktan yaslanmis. Amerika da hayat mucadelesi veren bir gencim. Ailesinden, arkadaslarindan uzakta egitim gorup iyi bir is sahibi olma hayali ile yillar once cikip geldim ve bu blog da kendimi ifade edip, diger yazilardan da ilham alip hayatimi degistirme ve belki de sizlere yasadigim ya da dusundum seyler ile sizlere ilham kaynagi ve en onemlisi sadik bir dost olmaya calisacagim. Biliyormusunuz, hayat gercekten de zormus bunu uzaklasinca anliyorsunuz.  Dusunun daha 17 yasinda iken cikip gelmissiniz ve Amerika hatta ingilizce adina en ufak bir fikriniz yok ve valizinizi alip geldiniz. Peki, simdi ne olucak? Gelmek yetti mi? Ne yapicaksin? en onemlisi Basarili olabilecek misin? Yanliz ne kadar iyisin? gibi sorular ucaktan iner inmez zihninde beliri veriyor ve Amerika ya geldim ruyasindan kurtulup basliyorsunuz sorularin cevabini aramaya..  Detaylari diger yazimda vermeyi dusunuyorum. Umarim bu blog da guzel yazilar yazmak ve sizlere hitap edebilmek bana nasip olur. Iyi gunler dostlar...

7 yorum:

  1. Arkadaşlar bende bir şeyler yazmak istiyorum lakin buraya nasıl post edeceğimi çözemedim. Bilgilendiren olursa sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de yazar kadromuza dahil edebiliriz istersen

      Sil
  2. Hoşgeldin Sülo, yeni gördüm postu. https://www.youtube.com/watch?v=w0DTBlCB9ko Hoşgeldin hediyesi olsun bu da :)

    YanıtlaSil
  3. Keyfine bak dostum Türkiye de bi cacık yok . Dostlarını özlersen de çoğu zaman bi telefon uzaktalar. Dile kolay tabi bunları söylemek bizim için ama 20 yaşındasın taş gibisin :) Hoşgeldin süleyman

    YanıtlaSil