11 Eylül 2016 Pazar

Mesafeler



Erkeklerdi dimi şu göğüsleri daralmayan,
gözleri yaşarmayan kalpleri acımayan duygusuzlar

İkinci defa dayanabilme sınırını aşıyor içime attığım
ve kaçıyorum insanlardan uzağa, 
kimse görmesin diye yağmurda saklıyorum gözyaşlarımı
Aklımdan geçiriyorum
Son bir kez yazsam
Anlatsam bendekileri
Ve desem
Nolur ben istemiyorum desen
Neredeyse imkansızın "neredeyse" ihtimaline tutunmayı bıraksam
Bırakabilir miyim bilmiyorum
Veya yürekli miyim söyleyebilecek kadar
Mechul, diğer her şey gibi
Mechul olmayan dersen
O da içimde duyduklarım
Bütün o "ilk"ler
O kadar ilk ve çocuksu ki
Adeta verildiğinde dünyaları ayakta tutacak sevgi
Her eksiği örtecek
Tüm problemleri çözecek...
Sanki yok karşısında durabilecek

Aah şu mesafeler
Ne olurdu girmeseydiniz araya
Söyleyebilseydim
Vaktini bekleyip
Söyleyebilseydim onu sevmek istediğimi
Onunla nefes almak istediğimi
Gittigim her yere götürmek, elini tutmak, gülüşünü izlemek...

Güzel şeymiş hayallerde yaşamak
İçin kan ağlarken zihnindeki küçük bir senaryoyla gülümsemek
Zormuş be anne hiçbir şey yokmuşcasına onunla konuşmak
Zormuş "başka biri" ihtimalinde üzülmesin diye geri adım atmanın planlarını yapmak
Zormuş anne sevmek
karşılık beklemeden,

Kısacası anne
Zormuş be imkansızı sevmek...

1 yorum: