1 Aralık 2015 Salı

Güz'ün Gözyaşları

Ben bir ağacım, belki bu görüntümle odundan ayırt edilemeyecek bir hâle gelmişim de ondan söyleme gereği hissettim.
Her sonbahar geldiğinde diyorum , keşke daha fazla insana kucağını açabilseydi gölgem; bir kaç kuşu daha ağırlayabilse idim yeşilin en güzel tonlarına sahip giysimle; daha çok, daha fazla insan diyorum resmedebilseydi beni, fotoğrafımı da çekebilirlerdi çizme zahmetine girmeseler bile; şimdi bu çırılçıplak vaziyetimle ne zaman önümden biri geçse yok olmak, köklerimle birlikte toprağın altına saklanmak istiyorum ben de. Ne kadar faydalı olmuşsam, ne kadar işe yaramışsam da; sonbahar gelip de yapraklarımı dökünce yaptıklarım yetersiz geliyor lâkin ne mutlu, yine İlkbahar gelecek biliyorum, yapamadıklarımı o zaman yaparım diye teselli ediyorum bendenizi, nasılsa sonbaharımın da ilkbaharımın da zamanı belli. 

Peki ya siz insanlar? Sizin güz mevsiminiz ne zaman?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder