1 Eylül 2015 Salı

Hüzün şahsı


Ve öyle bir hüzün var ki içimde
Geceye bakıyorum
Karanlık beni yutuyor
Birkaç yıldız, evet hâlâ umut var
Bir esinti geliyor yüzüme
Hissediyorum
Uzun zamandan sonra
Fakat içimdeki 
Fakat içimdeki, Şahıs
İçimdeki
İçimdekinden kurtulamıyorum.
Beklemekten artık dağlar kadar umutsuzluğum
Bir köşede birikmiş 
Dermanım ayaklarını toplamış
Kaçmaya çalışıyor
Ben kendimden kaçamıyorum
İçimde yangın var, şahıs
İçimden kaç 
Ben kaçamıyorum 
Sen kaç
Ben kurtulamıyorum
Sen at kendini nefes almaya
Sen doldur göğüs kafesini
Bir avuç umutla
Ben kafesimden kaçamıyorum
Hüzün fidem
Hüzün toprağım
Hüzün çiçeğim
Hüzün, ben
Şimdi bir adım daha geliyor
Ayak sesini işitiyorum
Yüzün zihnimde beliriyor
Şimdi bir sen daha koşuyorum
Şimdi bir ben daha kaç
Yetişmek istiyorum
Ama korkuyorum
Sen kuşlara uy
Ben hüzün ile
Yaşıyorum
Yaşayacağım
Yaşamam gerek
Alışacağım-


...


Şahıs, Hüzün ben, Alışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder