16 Nisan 2015 Perşembe

Kurtuluş'a Yaz Geldi

Kurtuluş'a yaz geldi canım
Gözlerin neden hâlâ kasım


Güneş mermerleri ısıtmış
Sanki sen de kalbime niyetli
Gel şenlendirelim şu sıkılmış
Metro çıkışındaki mermerleri

Burası en güzel mekân
Güneş gözlüğünde kendimi görmek için
Şımarık biraz, saçlarım rüzgâra vurgun
Şu an en muhteşem zaman
Gözbebeklerine kendimi örmek için
Kendim umrumda olmadan, ben sana meftun

Kurtuluş'a yaz geldi canım
Açmışlar parkın ordaki fıskiyeyi
Gel beraber ıslanalım
Unutalım tüm dertleri, kederleri

Mevsim en az her mevsim kadar Sezen
Uzanıp kollarında dinlerim ben
Seyirlik değil ömürlük, diyor bak
Bize yazmış sanki biz hiç bilmeden

Kurtuluş'a yaz geldi canım
Seni tanıyınca anladım
Gözlerin neden hâlâ kasım
Öyleyse dinleyelim bu gece,
Uyumayalım...



8 yorum:

  1. Kurtuluş'a bile şiir yazıldı ya ben başka bir şey demiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtuluş bahane platoniğim şahane xs

      Daha önce hiç yazılmadıysa size de bir şiir yazalım efendim.

      Sil
    2. Şiirler güzel şeyler, güzel sebeplerle yazılmalılar bence. (Kurtuluş'a değil kendime gönderme yaptım, yanlış anlaşılmasın :( )

      Sil
    3. Şiirler güzel şeyler, güzel olmayan şeyleri güzelleştirirler. (Size değil kurtuluş'a gönderme yaptım, yanlış anlaşılmasın :))

      Sil
    4. Benim edebiyatım bitti ben gideyim o zaman xs

      Sil
  2. Bir "ilk cemre" klasiği..

    Dizelerine sağlık.

    YanıtlaSil