9 Nisan 2015 Perşembe

Aşk' ın Bencesi...

   
         Aşk'ın Bencesi...


Aşk karşılık beklememektir...!!! Karşılıksız aşk, AŞK olur mu...??? Sormak lazım acaba olur mu...??? 
AŞK'ın Bencesi...;
Aşk: Sevgidir... Sadakattir... Güvendir... Saygıdır... 
Aşk da gurur olmaz, kibir olmaz, bencillik olmaz...!!! Seversin, hoş görürsün, kırmazsın, incitmezsin...  'O' 'nun derdini kendi derdinden üstün tutarsın... Kendi derdini unutup 'O' 'nun ki ile hem hâl olursun... Parmağına diken batsa, acısını sen duyarsın... Gözlerini açtığında 'O' 'nla uyanırsın... Kapadığında da sadece 'O' vardır... 'O' 'dur herşeyin... Belki hakketmese de... Ama sadece 'O' 'dur...
Aşk, 'seni seviyorum' derken yanmaktır... Kuru kuruya seviyorumu dizilerde ki sinema filmlerinde ki artistler de yapar... Seviyorum derken, için titrer... Acaba dersin, yakar mı canını bu söz... Yoksa karnına ağrılar mı girer... Ya da dişimi ağrır... Yine düşünürsün seviyorum derken bile, "aman o incinmesin" edâsıyla... 
Seviyorum' a karşılık beklersin, sızlamasın yüreğin diye... İstersin yüreğini çırpındıracak birşeylerin birkaç kelâmın olmasını... Beklersin buğulu gözlerle bir "özledim" 'i... 
Aşk, yanarken yakmaktır... Tek başına yanmamaktır... Tek başına yanarsan, ateşin de kul olup uçarsın anlamsız yere, meçhule...
Aşk, bir çift göz uğruna nice gözleri fedâ etmektir... Fedakârlıktır aslında aşk... 
Sen yanarken 'O' yanmıyorsa aşk değildir o... Kendi kendine umarsızca bir çırpınıştır aslında... 
Aşk, bir çift gözde kaybolup gitmektir bir daha dönmemek üzere, yaban diyârlara bir meleğin kanadında... 
Aşk, BERABER YAŞAMAKTIR, acıyı tatlıyı, gamı kederi, yüzde açan gülleri gözden akan yaşları, omuzlara yük olan dertleri kalbe fazla gelen sevinçleri... 
AŞK, BİZ OLMAKTIR... İKİ KİŞİ YAŞAMAKTIR...
Karşılık olmadan aşk olur muymuş bilmem anlatabildim mi...??? 
Aşkın bencesi... 

1 yorum:

  1. Yaşadıklarım yazıya dökülmüş, haberim yokmuş. Bu yazdıklarını ne kadar yaşadın bilmiyorum ama ben iliğime kadar yaşadım yazdıklarını. bende anlamı olan tüm Sözcükler toplanmış buraya. Aaah ah neler yaşamışım ben hiç farketmeden...

    YanıtlaSil