3 Nisan 2015 Cuma

Erkekler Ağlamaz

"Bu doğru olamaz..
Sevdiğim..
Hatunum ya
Benim hatunum ya..
Bırakıp bir başkasının kollarına atamazdı kendini..
-Değil mi?"
Saçlarımı karıştırıp odanın içinde söylenerek yürümekten başka elimden hiçbir şey gelmiyordu. 
Sinirlerim alt üst, gördüklerime zaten inanamıyordum. 
4 yıllığım, benim olan kadın, bir başkasını sıradan bi kavgayla bitmiş olan ilişkimize değişemezdi!
Sevemezdi bir başkasını
Onun kalbinde ben vardım, 
"YALNIZCA BEN ULAN!"
Duvara fırlattığım kupamın dağılışını içim acımadan nasıl izlediğimi merak ediyordum. 
6 yıllık çalışmanın sonucu olan bu kupa kaptan olduğum için bana verilmişti
Şimdi ise paramparça ayaklarımın dibindeydi 
Banyoya koştum
Kendime gelmeliydim
Duvarlara çarpa çarpa kendimi banyoya fırlattım. 
Yüzüme gelişi güzel attığım su tüm okul üniformamı ıslatmıştı
Kafamı aynaya kaldırdığımda 
Gözlerimin dolduğunu gördüm
"Yanlış gördün! O önünde yürüyen çift başkasıydı!
Hayır!
Saçmalama!
Tabii ki de erkekler ağlamaz!
Biz delikanlı adamlarız!
Bize göre ağlamak doğduktan sonra döktüğün gözyaşından sonra gözbebeklerine kadar kurumaktır!
Tabii ki de ağlamıyorum ben!
Ne yani?
Elalemin kızını sevdim diye ağlayacak mıyım?
Gözümden tek bir yaş düşemez benim!
Aynamdaki yansıma!
Bana bak!
Gözlerime baaak!
Biz ağlamayacağız anlıyor musun!
Başkasına gitmiş olabilir!
Bu yüzden ağlama!
Yalnızca kız, bağır, çağır!
Al arabanın anahtarını çık yanla anasını satıyım! 
O ne lan!
Karı mısın sen?
Ağlamakta neyin nesi?
Gözlerin mi doluyor senin!
Sakın!
O yaş bi damlasın!!
Bi damlasın!!!!"
Gözlerim yanıyordu
Kendime kızmaktan başka seçeneğim yoktu
Ne yapsaydım?
Canımdan çok sevdiğime mi bağırsaydım?
Gözbebeğimin gözbebeği diye sevecektim ben doğacak kızımızı
Evet biliyorum kız olacaktı! 
Ona benzeyecekti
Saçları..
..saçları onun ki kadar yumuşak olacaktı
..düz olacaktı saçları
..ne sarı gibi
..ne kahverengi gibi
..en sevdiğim ton olacaktı. 

Kurduğum tüm hayaller 
Hepsi..
Kafamın içinden çıkıp bizzat aynaya yansıdı
O kadar güzeldi ki
Sıradan bi aile gibi görünüp
Küçük bi dünyamız olacaktı 
İçinde zıplayan ceylanlar değilde
Yastık savaşı yaparken yere yuvarlanan babayı gören küçük kızın kahkahaları olacaktı
Öyle günleri hayal ederken ben
O şu an
O
Şu
An 
O ŞU AN!
ALLAH KAHRETSİN!
Lavabonun etrafındaki her şeyi devirdim 
Gözlerimin yanma etkisi göz damlalarıyla kaybolmuştu
Aynada kendimi ağlarken görünce saçlarımı çekiştirerek bağırmaya başladım
Dayanamadım
"Neden ben Allah'ın belası neden!!!!"
Hıçkırıklarımdan kendi sesimin boşluğa karıştığını farkettim
İçimdeki nefret büyüdükçe yumruklarımı daha çok sıkıyordum
"AĞLAMAYI KES ULAN KES!"
Bu bir hüzün değil haykırıştı
Bir erkeğin haykırışı
Geri dön haykırışı
Benim ol haykırışı
Evin kapısının açılışıyla annemin koşarak yukarı çıkışı bir oldu
Banyo kapısının önünde dikilip yerdeki kırık sabunluğa, diş fırçalarına, küçük aynaya, kırık parfümlere ve dağılmış makyaj malzemelerine bakıyordu. 
Gözlerini yavaşça bana dikti
Sarılacaktı biliyorum
Beni en son 4.sınıfta bisikletten düşünce ağladığımı görmüştü 
Şimdi ise bi yabancıya bakıyor gibiydi 
Yanından bi hayalet misali süzülüp odama geçtim
Gelmemesi gerektiğini biliyordu 
Yalnızca bakakaldı arkamdan
Pencerenin önündeki masama oturdum 
Bu ağlamayı durdurmam gerekiyordu
Derin nefes aldım
Gözlerimin yanışı sanki kalbime vuruyordu
Gözlerimi dışarı diktim ve yavaşça fısıldadım
"Kes şunu"

Durmuyordu içimdeki o acı 
Daha çok acıyordu 
Ellerimi saçlarıma geçirdim
İçimdeki bu acı tarif edilmez bir azap gibi büyüyordu
"KES!"

İnanmıyordum 
Bu ağlayan 
Bu acıyu hisseden
Ben olamazdım
"Gittin be kadın!
Benden gittin!
Bir başkasına gittin!
Bana senin gibi bakacak mı he?!
Sen susarken bile ben konuşuyordum içimden seninle
Uyurken fısıldıyordum kulağına seni sevdiğimi
Duymadın mı ulan!
Odunsun diyordun bi de!
Ulan odun olan ağlar mı?
Hadi beni siktir et!
Ulan nasıl gidersin!
Sen benimsin!
Benim günlerimi cennete çevirdin, tek dileğim o it cehennem hayatı yaşar seninle!
Sen!
Sen!
Hatun!
Benim hatunum!
Ulan!
Sen!
..
.."

Hıçkırıklarım konuşmamı engelliyordu. 
Bağırmam artık onun dönmeyeceğinin en büyük göstergesiydi

"Susarsam, geri döner misin be kadın?
Susarsam gelir misin geri bana?
Susarsam sarılır mısın?
Susarsam koklayarak öper misin yine?
Susarsam
..
Su..sarsam yine biz olur muyuz?
Eğer öyley..
..
Eğer öyleyse susuyorum ben
Seni bekliyorum kadın
Yalnızca seni.."






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder