31 Mart 2015 Salı

Elvedâ Sanılmasın

Sesinle başladı günüm. Sesinle doğmuş gibiyim. Öyle ki başka bir ses ilişmemiş kulağıma. Gözlerine bakacak cesareti bulamadım yine.
Öyle ürkek ki gözlerim karşında, sanki bir bakışın kıvılcım olacak da tutuşuvereceğiz göz göze gelince.
Beyaz çiçeklerin altından beraber yürüdüysek bunun bir anlamı var. Bu merdivenleri beraber arşınlamış olmamız boşuna değil. Boşuna olan bir şey varsa o da bugüne dair umutlarımdır. Sanki umut etmek için çok geç, gelip almak için çok erken. Sen bütün umutlarımı tek tek alırken, evet, ben hata ettim. Artık bu hatadan geri dönmek vakti. Ne olursa olsun yara almana izin vermeyeceğim. Kalbime öyle şeyler yaşattın ki bunun karşılığı elem olmamalı. Her şey için adam, her şey için teşekkürler. Kaderimizi yazan vardı da sana sen olduğun için teşekkürler. Umarım bir daha kesişir yollarımız. Umarım o zaman birbirimizi hatırlarız. Ben başa sarmaya hazırım her daim, her perşembe. Aklında olduğum kadar kalbinde olabilseydim keşke. Sanılmasın bu bir elveda, beyaz çiçeklerin altından beraber yürüdüysek bunun bir anlamı var.





2 yorum:

  1. "Beyaz çiçeklerin altından beraber yürüdüysek bir anlamı var."
    Biz böyle şeylerden anlam çıkartmayı iyi biliriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü tesadüflere inanmayanlar için her şeyin bir anlamı var.

      Sil