17 Kasım 2016 Perşembe

Ne Önemi Var

Ne önemi var ki bunca çabanın.
Nereye çıkacak kendimizi doyurmak için uğraştığımız onca şey. Eninde sonunda yine sıçıcaz ve sonra yine bir şeylerle kendimizi doyurma çabasına girişicez. Sonu olmayan bir loop. Son nefesimizi ciğerlerimize doldurduğumuzda, hangi "başarı"nın bir önemi olacak hayat nezdinde. Neden yani. neden burdayım. Neden bu yazıyı yazıyorum ve tanımadığım insanlarla paylaşıyorum. Bu yazıyı okuduğunuzda hayatınızda ne değişecek. Değişti diyelim, ne işe yarayacak bu değişiklik. Günlük hayatınıza adım attığınızda yine mecburiyetten edindiğiniz maskeleri takacaksınız yüzünüze. İç dünyanızdaki çoğu değişimi, her zamanki gibi, yine yansıtmayacaksınız çevrenizdekilere. Fuzuli gibi geliyor benim çabam. Bir şeyleri değiştireyim, bir düzeni yıkayım istiyorum. Ama nihayetinde yapmak istediğim, temelde, bir düzeni yıkıp bir başkasını kabul  ettirmek sizlere. Ve bu başka düzen gebe kalacak başka kazandibilere. Bu kazandibilerde böyle sikindirik bloglar açıp, sikindirik yazılar yazıp benim kurduğum sisteme baş kaldıracak. Bu sistemdeki açıklara sövecek, boş boş çemkircek karanlık blog köşelerinde. Anlamsız. Hepsi çok anlamsız. Siktirin gidin burdan.

3 yorum: