3 Ekim 2015 Cumartesi

Cuma Gecesi



Bu gece, kulak veriyorum kalbimin soluklarına
Seçtiğim sözcükler ne denli özensiz

Saçlarına nazaran
Ve sana şiir yazdığım mekânlar
-senin yanından ziyade-
Ne kadar necis

Korkarım tutunamamaktan gözbebeklerine
Korkarım özleyip kavuşamamaktan 
Sonu olmayan hasretlerden korkarım 
Başım kalkmaz 
Bir tutam sonbahar düşer alnıma
Yanaklarıma verip veriştirir, yanarım 
Dilerim bir cuma vakti herkesten uzak 
Yine seni beklemek 
Ama artık cumalarımız bile başka 
Nerede gördümse seni ilk 
Nerede düştümse bu aşka 
Orada kaybettim kalbimi 
Bir cuma vakti, namazdan sonra 
Git ve al 
Sende unuttuğumu sandığım kalbim 
Şimdi öksüz, şimdi yetim 
Kalbim uzakta, sen başka uzakta 
Ben yine de özledim 
Kalbi olmadan da özleyebilirmiş insanoğlu
Cuma gecesi öğrendim 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder