5 Şubat 2015 Perşembe

Veda Busesi

Merhaba yabancı

Bugünden sonra yabancısın sen artık bana. Kalbimle bir karar aldık ve seni her yerden kapı dışarı ettik. Tek isteğim sakın gülme yabancı. Bana sakın o gamzeni bir daha gösterme. Gerçi artık sanmıyorum biz yan yana değil karşılıklı bile gelemeyiz. Öyle çizgiler çektik ti. Önümüze değil aramıza yollar serdik sanırım. Anlamıyordum başta . Kolay geliyordu . Yada kendimi kandırıyordum.
Ama şimdi anlıyorum sevmemişsin yabancı. Kalbimin içinde nasıl böyle yabancı kalmayı başardın bilemiyorum. Tebrik ederim ama iyi oyuncuymuşsun.
Şimdi belki başkalarına kendi duygularınla yaklaşıyorsun. Bu beni bir yandan mutlu ediyor bir yandan huzursuz. Kızıyorum,kırılıyorum. Neden bana böyle olamadı diyorum. İçiyorum. İçimdeki bu yangın geçsin diye. İlk seninle içtiğim rakımı şimdi sensiz içiyorum. Karşımda da yalnızlığım oturuyor. Yanımda pikabım ve "Orhan Gencebay"... İlk seninle dinlemiştim o şarkıyıda. Plağını bulduğum an hayat benim olmuştu resmen. Sanki her saniye seni dinleyecekmişim gibi hissetmiştim. Tabi öyle olmadı. Her zaman ki gibi benim abartı saf duygularımdı işte.

Neden içiyorum aslında biliyor musun ? Sen rakıydın benim için. Ve bende buz. Ben sana karışırdım sen yumuşardın. Hep aksi,huysuz biriydin sen hepte böyle olacaksın aslında. o yüzden işte bu sinirim. Başka mezelere sulara tahammülüm yok resmen. Ama sen herkese yakışıyorsun be yabancı. Ne yapiyim.. Sen gittin. Çoktan gittin. Ama ben gidememişim senden. Ne zaman başkası karışır oldu sana o zaman işte bir şeyleri farkettim. Sol yanımın tamamen yandığını. Meğersem hala sana atıyormuş burası. Öyle içmişim ki ben seni kanıma karışmışsın. Derime sinmişsin. Dudağımda kalmış tadın. Şimdi içtikçe daha çok anlıyorum tadını. Önceden sert gelirdi şimdi acı geliyorsun bana. Özlem mi bu peki ? Yoksa öfke mi ? Hala çözemedim belki de asla çözemeyeceğim ama üzgünüm bu gece veda gecemiz.

Şimdi son yudumumu alıyorum senden buda veda busen olsun adamım.

1 yorum: