26 Ağustos 2015 Çarşamba

Safra


Gerçekten denedim, "ne yaşıyorsam içimde yaşamayı ve seni buna bulaştırmamayı".

Denemedin. Denedim ve başaramadım. Bilirsin bencilimdir, ve gözlemlerime göre içimde yaşamaya çalıştığımda daha fazla acı çekmeye başladım. - Bu arada bencil olduğumu dile getirmem bunu söylemene kırılmamdan değil. Genelde söylediğin bir şeyi kırıldığım için tekrar ederim. Bu sefer bundan dolayi değil. Gerçekten bencilim. - Ve ne yaşıyorsam içimde yaşamamaya karar verdim. Bilmiyorum küçükken hiç gıda zehirlenmesi yaşadın mı, ben çok yaşadım. Gıda zehirlenmesi yaşadığında hastalık semptonlarının yanında bir de içinde bir kusma isteği birikiyor ve ne kadar kusarsan kus rahatlayamıyorsun. Çünkü zehir hala içinde. Ne zaman ki safrayı kusuyorsun, o zaman rahatlıyorsun. Kusmam lazım Safra'm. Ama kusmak istemiyorum. Hasta olmaktan memnunum. Ne sen, ne arkadaşlarım memnun hasta olmamdan ama, biliyosun, bencilim. Nefes alamıyorum.
Durup durup derin nefesler alıyorum. Sen dahil, bütün dünyayı içime çekmek istermişcesine.
Canım yanıyor. Ve durduramıyorum. Sana sormak istiyorum, nasıl başarmıştın unutmayı? Cevabı basit aslında, unutmayı seçmiştin. Ben ise unutmamayı seçtim. Seni hala içimde hissetmek, nefes alışverişlerimi bozmanı, göz yaşı torbamı uyarmanı, gözlerimin üstünde bir yaş tabakası ile gezmeyi, bakışlarımın öylece tavana asılı kalmasını sağlamana izin verdim. Kendini bana unutturmana bile izin verdim.
-"Neden üstü kapalı konuşuyorsun? Seni sildim de gitsin. Neden bazı şeyler, niye aralık bırakıyorsun?"
+ "Bu şekilde anlaşılacağımı düşünmemiştim. Benim için bitti, tamamen. Yeterince açık sanırım"B
 "Bitti, tamamen" kelime grubu bütün vücudumda zangırdıyor ve isyan ediyor. Çünkü bitmedi. Bu tek taraflı bir sözleşme değildi. Her ne kadar "Biz bu işi unutalım" dememe rağmen, biliyordum ki unutamayacaktık. Gerçi o kadar emin konuşur oldun ki, senin hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. Ama bunu ben istedim. Unutalım dedim ve, belki de, unutturdum sana beni. Ardından mükemmel bir şekilde gülümsediğin bir profil fotoğrafı da bıraktın. Bir de Last Seen'ler.
Merak etme Safra'm. Hep midemde kalacak ve bana rahatsızlık vereceksin.
Biraz da takıntılı ve hastayım sanırım. Doktora ihtiyacım var
Last Seen today at 00:31

11 yorum:

  1. Harika bir yazı. Benzetmelerine bayıldım. 'Safram' icinde ironi olsa bile cok hoş, kulağa da güzel geliyor. Bir keresinde bende midemdeki 'sarı sıvı' çıkana kadar kusmuştum ama onun safra olduğunu bilmiyordum. Genel kültürüne aşık oldum kazandibi, sana da olmuş olabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asık olcak yer arayan mod on

      Sil
    2. Teşekkürler iltifatlarından dolayı

      Sil
  2. Her konuda bu kadar bilgili misiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Safra olayını yazıyı yazmadan önce kuzenimden dolayı öğrendim, ilham getirdi

      Sil
  3. Uyudunuz mu kazandibi bey

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. CMYLMZ FUNDAMENTALS'dan alıntı yaptığım için

      Sil