29 Mayıs 2017 Pazartesi

ÖTEKİNE MEKTUP

Bugünlerin hakimi korku, güzelim.
Sanki hep oymuşçasına hem de.
Yazmaktan, konuşmaktan, kelimelerden...
Bunlar benim değil ki cancağızım,
pek bi anlamsızlar benim ellerimde
nasıl korkmayacağım kullanmaktan!
Bi o kadar da kullanılmış, yıpranmışlar
sahipsizler gibi...

Bugünlerin hakimi korku, dostum.
Sanki hep o olacakmışçasına hem de.
Sevmekten, sevilmekten, herkese tatlı olan şeylerden...
Mantığın, kıyasın bi halta yaradığı görülmemiş ki kardeşim
nasıl korkmayayım ben bu karanlıkta!

Bundan sonrasını gelişigüzel yazacağım
Mürekkep aktıkça kalemimin ucundan,
sanki güzel şeyler artıyor bi yerlerde.
En azından inansam olur diye inanıyorum şu an.
Düşüncelerimi bir kenara çıkartıp koyuyorum.
Pilot kalem, adını üstüne alıp uçuşa geçiyor.
"Sevgili sevgililer, kollarınızı sevdiğinize bağlayınız
Dalışa geçiyoruz!"
Yazım o kadar güzel görünüyor ki şu an!
Sanki sadece arka arkaya Atatürk imzaları atıyorum gibi.
Gibisi fazladır her zaman
Öyle söylerdi o.
O dediğim ben.
Ben arada bir söylerdim yani.

Heheyt!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder