8 Haziran 2015 Pazartesi

Asi ve Mavi

Bana hep gökkuşağının 7 rengini gösterdiler. Hiç senden bahsetmediler sevgilim. İlk defa sana sevgilim diyorum asi mavi.
Ilk defa sana içimi döküyorum belki de. Rahatliyormuydum peki ? Sanmıyorum. Bu yaramı daha çok açıyordu. Bugün ben bitişime bakıyorum. Onu izliyorum. Evet itiraf ediyorum. Ben yıkık dökük bir virane olmuşum. Şimdi görüyorum. Şimdi izliyorum. Böyle güzel bir şeyi nasıl gizleyip bu hale gelmişim ben peki. Neden seni koymamışlar önüme. Neden bahsetmemişler senden ? Neden gösterememişler seni bana ? Neden anlatmamislar saatlerce seni ? Hep gizlenmişsin. Bir köşede öylece beklemiş ve izlemişsin. Bitişimi şimdi farkettin değil mi ? Evet yalan söyleme bana sende farkında değildin hiç bir şeyi. Şimdi ise bir şey gelmiyor belki elinden. Gelemez de. Kızamam ben sana. En kötüsü de kıyamam asla. Biliyorum sana koştukca sen yok olacaksın. Ben sana sarılmaya çalıştıkça hep boşluğa sarılacağım. Ben seni hissetmeye çalıştıkça sen hep belirsizleşeceksin. Çünkü seni bana tanıtmadılar asi mavi. Çünkü sen beni hiç bilmedin. Sen hep benim için en imkansız en güzel sevdam olacaksın. En uçsuz,en bucaksız,en saf,en temiz sevdam kalacaksın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder