19 Nisan 2015 Pazar

Severdim Seni

Yakışırdık be seninle.... Üzmezdim ben seni, elin soğuk sudan sıcağına geçerdi elbet ama yormazdım da fazla....
Rahat uyurduk beraber, öyle deli deli yatmam ben, kıvrılırdım bi köşeye boğulurdum kokunla yavaşça, uyurken sen. Göz kapaklarını severdim sonra korkarak uyandırmaya seni, parmak uçlarını öperdim nefesini dinlerken.... Yatağına getirmezdim kahvaltıyı, herkes yapabilir onu sevdiğine, ben yatağını kahvaltıya götürürdüm ve karşısına kurulup sigaramla beraber beklerdim uyanmanı,yüzündeki ifadeyi görmek yeterdi bütün bir ömrün mutlu geçebilmesine.... Kocaman bir kitaplığımız olurdu, okurduk birbirimize yada yazardık beraber....Sen çizgili kağıtlar verirdin bana, senden öncede senden sonrada pek düzenli yazamazdım ben,eksenim kayıktı her zaman biraz, bilirdin sende bunu.... Bir şarkı açar gökyüzünü izlerdik, akşamüstleri yürürdük beraber belki deniz kıyısında belki en kalabalık sokaklarda, o hep oturacağımı cafede çaylarımızı içerdik, sahi kaç şekerli içerdin ki sen çayını?... Malzeme alırdık yemek için ve uçuştururken rüzgar saçlarını el ele yürürdük eve.... Yemeğimiz mum ışığında olmazdı asla, yeterince iyi göremezdik birbirimizi, ben hep görmek isterdim dişlerini sen gülümserken.... Aynalarımız olmazdı evde, birbirimize sorardık nasıl gözüktüğümüzü ve o bize yeterdi zaten umurumuzda olmazdı diğerleri.... Seninleyken ben vazgeçerdim dört nokta koymaktan , virgül bile giremezdi hayatımıza.... Ne çok severdim ben seni be, sen beni hiç sevmemiş olsan bile....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder