13 Mart 2015 Cuma

Saka Kuşu

Bana zaman ayırabilecek misin o tatlı hayatında? Belki de tüm zamanını verirsin bana, belki de hayatını verirsin.
İstediğimde bu zaten. Benim hayatım senin, beni ısıtan güneş, beni ıslatan yağmur. Hepsi senin. Sabah beni uyandıran saka kuşu, gece uykumu kaçıran baykuş. Hepsini al. Denizde peşinden koşup yakalayamadğım o mavi balık varya al o da senin olsun. Denizlerimi al hatta. Sevincimi, hüznümü, heyecanımı. Ama bana birşey ver sevgi, senin sevgini. Senin saka kuşun, senin güneşin kalsın sende. Sen daha fazla ısın, sen daha mutlu ol. Bana yalnızca sen lazımsın.
Korkuyorum yalnız bir şeyden. Her şeyimi alıp hiçbir şey bırakmazsın diye. Başkasına verecek birşeyim kalmaz. Ölene kadar yalnız uyuyup, yalız uyanırım. Aslında birşey vermeyecceksen saka kuşu kalsın. Uyandırır beni sabahın erken saatlernde. Kahvemi ve sigaramı alıp otururum bende yanına. Suyunu ve yemini veririm ona. Ancak asla bir eş almam. Sevgili kaybetmek bir insanı öldürebiliyorsa, benim tek mutluluk kaynağım olan saka kuşunu ne hale getirir. Bir düşün.
Eğer geleceksen hepsini al ama gelmeyeceksen saka kuşunu bırak bana. 

Yalnızlığımın güzel bir sesi olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder